duminică, 16 ianuarie 2011

I Did. Thank You.

Pot. Pot sa fac atatea...
Pot sa invat.
Si am invatat.
Am invatat sa vad oamenii falsi de la o posta.
Am invatat sa rad doar la glumele amuzante.
Am invatat sa am curaj.
Am invatat sa invat.
Am invatat sa gandesc logic.
Si totusi...n-am invatat sa iubesc.
Stiu.Stiu sa fac atatea...
Stiu sa ma port cu fiecare persoana in parte.
Stiu sa ma bucur de fiecare adiere a vantului.
Stiu sa pictez, sa cant, sa scriu.
Stiu sa fac ce mi se cere.
Si totusi...nu stiu la ce te gandesti acum.
Ma bucur.
Ma bucur cand vad oameni fericiti.
Ma bucur cand fac oamenii fericiti.
Ma bucur cand fac pe cineva sa zambeasca.
Ma bucur cand sunt apreciata.
Ma bucur cand fac ceva ce nimeni nu mai poate.
Si totusi...nu ma bucur ca ma aflu aici.
Ma gandesc.
Ma gandesc la mine.
Ma gandesc intotdeauna la ziua de maine.
Ma gandesc cum ar fi sa fie altfel.
Ma gandesc de 2 ori inainte sa fac ceva.
Ma gandesc la ce sa fac sa fiu mai buna.
Si totusi...nu ma gandesc la tine niciodata.
Am. Am atatea...
Am speranta.
Am tineretea.
Am sanatatea.
Am prieteni.
Am dreptul sa fac tot ce ma face sa ma simt bine.
Am vise si dorinte.
Am genul meu.
Am acest blog pe care il iubesc.
Am un viitor si un trecut.
Ai zice ca am totul.
Si totusi...nu am puterea de a te schimba.
Nu am nici vesnicia, nici soarele, nici luna.
Si nu am nici demnitatea de a accepta toate astea.
Dar Totusi am sa inchei aici.

Un comentariu: