duminică, 16 ianuarie 2011

Drops from my life.

Legile lui Murphy MyPerfect.
1.Nu este vina mea. Niciodata nu este vina mea.
2.Desi am fost invatata ca atunci cand nu am nimic frumos de spus sa nu spun nimic, cateodata nu ma pot abtine.
3.Vad si singura cand ceva nu imi iese bine, nu trebuie sa-mi zici.
4.Totusi, daca in urma unor amanuntite studii asupra mea descoperi ca sunt perfecta, zi-mi si mie. Nu e frumos sa pastrezi doar pentru tine.
5.Eu niciodata nu gresesc.Doar ca...cateodata lucrurile perfecte nu imi ies.
6.Te ajut cat timp ma ajuti. Asa ca ajuta-ma.:)
7.Nu se stie niciodata cand vei avea nevoie de mine. De asemenea, nu se stie niciodata cand ma prinzi intr-o stare proasta.
8.Cateodata ma invidiez.
9.Imi doresc doar ce nu pot avea, asa ca nu mi-am indeplinit niciodata o dorinta.
10.Imi petrec jumatate din zi visand.
11.Nu-mi vei citi niciodata gandurile. Nu poti sa citesti asa de repede.
12.Nu ma intreba cum am reusit sa fac ceva. S-ar putea sa te fac sa te simti prost.
13.Dupa calculele mele, daca in 2012 va fi sfarsitul lumii voi castiga1000$.Daca nu, ii voi pierde. Buna afacere, nu?
14.M-a trosnit cineva cu un sac de inspiratie in cap. Nu-mi permit sa o irosesc.
15.Andradei ii va placea postul asta.
Atentie! Acest post este un pamflet. Tratati-l cum vreti
cu talent.

2 comentarii:

  1. :)) Deci chiar imi place:X
    si interesant :> si amuzant :))
    aa .. si titlul imi place
    si sfarsitul :))
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Smecher:)) foarte funny:))
    by Elena;)

    RăspundețiȘtergere