sâmbătă, 2 aprilie 2011

You're a song...written by the hands of God.

Nu, n-am uitat de tine.
Esti blogul meu.
Am uitat doar...de mine!
De fiecare data cand deschid calculatorul imi amintesc de tine si imi zic "poate maine...". Tot ce imi trebuie este un cantec. Mereu ma inspir dupa un cantec. Simplu, ascult o melodie si...daca ma atinge, am un subiect nou. Incerc de mult timp sa pot sa scriu ceva ascultand "gladiator", dar se pare ca inspiratia oferita de acel cantec trece peste granite. Nu pot...
Trec printr-o perioada ciudata. Trec de la o stare la alta. Imi amintesc ca acum un an si ceva, m-am apucat sa scriu o carte. Am citit-o azi. Si e ciudat... Nu mai gandesc la fel. As schimba totul. Personajele sunt prea putin conturate. E o carte care are ca personaje niste umbre. Am crezut ca o cunosc pe Iulia, personajul principal, cel mai bine. Eu am creat-o, dar mi-am dat seama ca nu stiu nimic despre ea. Se pune prea mult accentul pe droguri. L-am inceput ca pe o drama, l-am continuat ca pe un roman politist. Nu l-am terminat niciodata. Inca nu ma pot hotari daca Iulia va muri sau nu. Vreau sa zic...ma gandesc si la ea, i-ar fi mai usor sa moara...
Cat seamana cu mine...Ah! Cat seamana cu Anna Nicole Smith! Sa nu te intereseze trecutul. De oricate ori te intreaba cineva cand te-ai nascut sa ii spui ca...intr-unul din anii trecuti.
Imi pasa! Ma intereseaza ce ma interesa si ieri. Despre cartea mea vreau sa se vorbeasca ca despre morti...numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu