duminică, 3 aprilie 2011

Plutesc intr-un ocean intre moarte si viata.

Plutesc.
Plutesc in propria mea viata.
Plutesc intr-un ocean de speranta.
Plutesc.
Plutesc si nu simt nimic.
Deodata imi pare pitic.
Un ocean...
Un ocean de-amintiri dintr-o viata.
Un ocean de privit in fata.
Un ocean de privit inapoi.
Un ocean pentru noi amandoi.
Pe-un fond bleomarin se-aude "you lost me".
Acum trebuie sa-nchid ochii.
Trebuie sa ma gandesc, trebuie sa simt.
Mai tarziu o sa traiesc, si n-am sa te mai mint.
Cad in somn.
Cad in moarte si cad in speranta.
Totusi stiu c-o sa vina iar viata.
Totusi nu vreau sa ma trezesc.
E vremea mea sa ma gandesc.
La trecut.
La trecut m-am gandit pan-am murit.
La trecut ma gandesc si cat mai traiesc.
Pentru ca dupa moarte vine viata iar dupa noapte vine zi.
Iar tu...tu stiu ca n-ai sa mai vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu