sâmbătă, 12 februarie 2011

Mi-e dor si doare.

Exista anumite lucruri, momente sau persoane de care ramai cumva indragostit.
Exista anumite lucruri, momente sau persoane pe care nu le vei uita niciodata.
Exista anumite lucruri, momente sau persoane pe care pur si simplu le iubesti.
Iubesc lucruri, momente si persoane.
Iubesc inelul pe care l-am primit de la mama cand am implinit 14 ani.
Iubesc parfumul meu preferat.
Il iubesc pe Bami, ursuletul meu care ma cunoaste de 11 ani si fara care nu pot dormi.
Iubesc anumite carti care m-au facut sa plang.
Iubesc anumite filme din care am invatat ceva.
Iubesc sa imi aduc aminte de momentele care m-au "facut mare".
Iubesc sa ma uit la poze vechi.
Iubesc sa ma uit in oglinda si sa imi spun:"numai tu poti sa ai grija de ea".
Iubesc sa stau in pat, sa ascult "Te vad in toate femeile" si sa imi aduc aminte de tine. Iubesc orice imi aduce aminte de tine.
Iubesc sa visez ca m-as putea intoarce in trecut. Ca pot sa retraiesc anumite momente, sau ca pot schimba ceva. Un singur cuvant ar fi putut schimba totul. Un singur gest si viata ar fi putut fi alta.
Cateodata trebuie sa lasi deoparte orgoliul si mandria si sa faci ceea ce simti.
Cateodata nu este nevoie decat sa deschizi ochii.
Cateodata cauti prea departe.
Alteori cauti ceva ce nu iti doresti cu adevarat.
Dar totusi cel mai important este sa...iubesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu