sâmbătă, 19 februarie 2011

50 melodii care trebuie ascultate (si reascultate) intr-o viata.

Pentru ca am vorbit mult cu Andrada despre asta, si pentru ca muzica este ceva cu adevarat important, m-am gandit sa fac o lista cu melodii care merita ascultate(din punctul meu de vedere), adica o lista cu melodiile mele preferate.
1.Melodii care mi-au ramas in minte de cand le-am ascultat pt prima oara, melodii care imi exrima ceva anume, imi aduc aminte de ceva. Genul de melodii la auzul carora te trec fiori:
Enya-Only Time
Enya-Gladiator Now We Are Free
Jessinca Jay-Cassablanca
MJ-Heal the world
MJ-They don't care about us
MJ-Dirty Diana
MJ-Earth Song
Kaoma-lAMBADA
Shakira-The one
A-Ha-Take on me
Dido-White Flag
Dido-Life for rent
ABBA-The Winner takes it all
Gilberto Santa Rosa-Mentira
Marcas de Ayer
Tan Solo Por Amor
Que Sera de ti
Celine Dion-My heart is go on
Christina Aguilera-You lost me
Christina Aguilera-Hurt

Melodii care te ridica in picioare:
Beyonce-Crazy in Love
Gwen Stefani-Rich girl
Gwen Stefani-Hollaback girl
Fool's Garden-Lemon Free
Shakira-Tortura
Alamis Morissette-Ironic
Shania Twain-Man!I feel like a wonam
Celine Dion-Eyes on me
Natasha Bedingfield-Feel the rain
Natasha Bedingfield-Freckles
Pink-Runaway
Pink-Cuz I Can
Pink-Dear Mrs President
Pink-Funhouse
Pink-So What
Pink-Sober
Pink-Who Knew
Pink-Please don't leave me
Alicia Keys-No one
Alicia Keys-Doesn't mean anything
Miley Cyrus-Party in the USA
Katy Pery-Waking up in Vegas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu